Jul 8, 2008

Fren from school...

nope...not mine but my father. Pak Ku ni kawan my father from Badlishah, junior dia. sama2 main hockey zaman dahulu kala. kalau ikut add Pak Ku yg my father dpt dia duduk kat Pagewood. dekat2 ngan area Eastgarden tu still within the eastern suburb. bila dah telefon say hi apa semua, got his new add.....laaaa.....dok maroubra beach jugak rupanyer. so i'm not the only melayu yg dok sini...hahahaha. check kat google map...dekat sangat....walking distance jer kalau ikut marine parade tuh.


ni masa Pak Ku 1st time datang my house

then one of the sunday Pak Ku ajak lunch kat umah dia....dia ajak sekali gang dia Aunty Limah and Aunty Zaidah. My sista kenal sgt derang ni...ihihihihi

after lunch dah nak balik. dalam gambar ada sekali wife Pak Ku, Julie and their daughter. forgot her name.


0 comments: