Nov 23, 2005

-yani-

tetamu pertama: yani tengah kontrol...ehh!!! hari ni bukan utk jirans jer ker???? dah la membogelkan soto aku....mmg patut la ayam kena catu utk dak ucuk ni. PENGUMUMAN: nampak tak serving bowl tupperware yg kolor erk...yellowish sket tuh...ader 3 size and it comes wif pencedok for each bowl wuteva u name it...i nak jual all 3 for RM55.00. baru pakai 4 - 5 times. murah la wehh....50% off dari harga dealer and mmg sangat berguna kalau anda mau buat makan2. nak jual sbb nak beli baru...same bowl tapi kolor mcm bowl yg byk compartments tuh - penutup kolor hijau. i like green...hahahaha!!! masa memula beli yg 1 set 3 bowls tu kolor dia yellowish...then bila nak beli yg byk comparments tuh dah ader new color yg sangat cantek di mata aku. color lama dah tak wujud.

before pix

9 comments:

Anonymous said...

eiiii....perlu ker yani sebok2 datang makan untuk jiran2? (jeles sebenonye, nak makan soto gak)

Anonymous said...

-azie-

yani menjemput diri sendrik. terpaksa aku catu ayam siat aku. tak per lah....budak - budak. soto aku tak menjadi sangat smalam....sbbb 1st time masak piyok besor kot...sabtu ni ko punyer lagi spesel tau. smalam punyer ade sesuatuh yg kurang.

Anonymous said...

eeeiii..budak bushok ni sesat maghrib2 kat umah ko pah???
u tak rasa ke pah pewangi lavender yg ilang tu budak bushok yg amek??? misti budak bushok ni malu ngan neighbour u yg wangi tu..dia songlap ler pewangi u nak wangikan diri sendiri..yeksss

Anonymous said...

adjoliediva

6.30 dah tersengih depan pintu. pewangi tuh i dah interview budak 5 tahun tuh....dia kata kawan dia yg amik sbb nak bagi wangi almari. tak kisah la...yg aku risau derang buat main pehtu jatuh dlm jamban aku terus derang flush...rosak jamban aku kang!! tp marah gak laa sbb baru replace!!!

Anonymous said...

cheeky....hari sabtu nih aku pi gak umah ko.....sbb x jadik pi pahang...jadik pi telengganu keesokan harinya...hak².....so, adawiyah, nak aku amek kerr..??tp blk sendiri....lalalala...

Anonymous said...

cheekydiva

kalo i takde nak bukak pintu 6.30 tuh..bior dia sengih sensowang kat pintu tu situ smpi neighbour2 u smpi...budak bushuk ni dah biasa NOMAD kan, so sesuke usus dia je nak kroyok umah owang bebile..tak pemalu mmg cenggitu!!!! yekss

kaezrin said...

ahaks..menariknyer nampak segalanya diatas meja ittew

Anonymous said...

budakbushok

takyah..i bewenang sendiri pi umah cheeKydiva...sbb ptg i nak check in MO terusss...i kena receive Cambodians ngok ngek kepala kemek!!! Budus nyer cambodian..budus cam yanibushok!! yeksss

Anonymous said...

elehhhh...adawiyah...mana ko tau cambodian tuh kepala kemek...dah ler diri sendrik yg offer nak pi amek cambodian tuh aka jadik LO...mengutuk plak dier...lain ler kot kena paksa....buuwwwwweeekkkkkk