Oct 22, 2008

mesyuarat tergempar...

dlm pukul 6 lebih smalam buzz Puan DO Alexandria nak pinjam periok dia for my open hse (sharing is caring)....ingat nak amik this saturday but dia offer nak antar mlm tu gak.....ni baru betol nama DO. wah!! so apa lagi ajak dinner kat umah. tp terus terang i kata....i ada daging jerk...belom re-stock fridge lagi ni. so takpa...sup daging plus telor dadar. sekali pikir...ajak Puan Presiden World Kitchen baguih gak ni..leh buat mesyuarat tergempar. murah rezeki Tuan Presiden dok tgk masak dinner so leh top-up my sup daging yg ala kadar tuh. within one hour ni jer yg i mampu...plus onion cheese puffs tak sempat amik gambor....

gambar before tak sempat amik lah

sebelum meeting kita makan dulu

Meeting utk year-end mega project bermula sambil pekena teh limau plus onion cheese puff. DO amik minit mesyuarat


8 comments:

Hazelsyd said...

ahaks ahaks ahaks!

sib takdak gambo aku tengah makan 2 kali tambah kekekeke kurang kurang, aksi aku tgh pegang kertas tu nampak cam aku ala-ala comittee berdedikasi laaa kan kekekeke

foodilicious babeh!

err, email eks beb ittew attachment..

ummi of triplet said...

aku email melbourne dulu yer....yg lg satu lom siap

tp tetiba laki aku terasa nak pi tgk tpt LOTR plak ni....ishhh

Hazelsyd said...

LOTR? u mean, ayers rock kaa??

aku sembang ngan kawan aku baru2 ni, dia kata it's a place to go.

ummi of triplet said...

bukannn....yg yani dok sebut2 smalam tuhh.....negara ituuuuu

Olpicture said...

kelasss mesyuarat tergempar korang... tu baru mesyuarat nak gi shopping.

ko nak gi NZ ke cik Pah?

Hazelsyd said...

wohooo negara ittew!! aku sokong!!

Anonymous said...

mak aiiii...sampai miting bagaiiii

erk....negara apa aku sebut???

ummi of triplet said...

obviously bukan sri lanka