May 8, 2008

pencarik pasal...

sha: kol baper ko kena pi airport
yani: kul 3am
sha: mak oi
yani: xperrr.....i relaaaa...
yani: janji balikkkkk!!!!!
yani: lalalala...
sha: manja betol u ni
yani: pah...u blk bler...i mean 4 good....
sha: tak seruper bini diplomat
sha: end of this yr
yani: bukan november ke pah?
yani: december?
sha: i tak sure depends result kuar bila
sha: november or december gitu
yani: naper u x blk time raya je...naper blk july...
yani: u x sabar nak tgk walid u ke?
sha: ko paham dak cuti sekolah tu apa???
yani: naper nak kena blk time cuti skolah....
yani: u bukan p skolah...hehehe..
sha: ko giler ke yaniiiiiiiii
yani: owhhhh..raya u ols x cuti ek...
yani: hhehehe...
sha: ya rabbiiiiiiiii
yani: hahahaha...x pahamlarrrrr..
sha: i think i need to blog this conversation
yani: sadap pahhhhhh
sha: ni lah akibat nyer jadi fulltime hsewife
yani: u yg cuti skool ke sapa yg cuti...
yani: i tau july kanak2 kat msia x cuti skool..
yani:
sha: ko dah kena dadah ke
yani: eiiii....x paham lar pahhh..
yani: nyampah...
sha: aku tau ko buat2 biol sbb ko nak balik esok kan
yani: eeiiii...i x paham betul larrrrr....
sha: apa yg ko tak paham
yani: u blk 4 good ke? blk holiday ke?
sha: ko ni gile ke apa
sha: ko tanyer balik bulan baper ni
yani: july larrrr...
sha: dah july tuh aku balik cuti la dollll
yani: haaaa...tu lar aku tanya napa ko x blk raya je....ko x nak raya kat msia ke?
yani: ke time raya ko x cuti?
yani: baper lama ko cuti july tuh?
sha: ko saja nak uji kesabaran aku kannn
sha: ko tau dak cuti sekolah apaaa
sha: dah sah2 laaaa aku balik july sebulan maknanyer aku cuti sekolah laaa
sha: eeeeeeee

walaupun budak ni salu menguji kesabaran 'kakak' kesayangan dia ni...tp dia takdak sebulan ni i takdak gang plak nak gaduh. yani....i malas nak blog abt the conversation...so i copy paste terus. i buat contoh u utk my cross cultural class pun tak blog lg....hak hak hak

8 comments:

Hazelsyd said...

Cik pah!!
Aku gelak sakan sakan dgn tahap kesabaran ko di uji oleh yani kakakakakakaka... bravo yani!!! keep that going occay!! kekekekeke... nak kena up sket lg tahap kesabaran minah ni hahaha

ummi of triplet said...

itu ko tak tgk lagi 3-4 org vs dia sorang. menaip sambil rasa nak hentak2 laptop....sib baik i waras lagi

~ayoi~ said...

Hahaha 3x
Hahahaha 4x
Hahahahaha 5x

Tak larat aku nak gelak baca conversation korang berdua ni. Adakah sememangnya lemau, atau sekadar gurauan yg agak sarcastic?

ummi of triplet said...

yani sejak dua menjak ni mmg blur sket...dia nak rebut takhta yg dipegang oleh lilie setelah sekian lama

Anonymous said...

hahahaha...hantu pahhhhhh!!!!!

i mmg x blh comprehendlar...u ckp belit2....yg penting im GOING BACK sooner than u....lalalala

ummi of triplet said...

apa lak belit2...eiiii ko yg belitkan diri sendrik. ko ingat sini m'sia ke leh balik cuti raya sampai sebulan....ahhaha. i stay kat sydney okeh...bukan sri lanka...ahahahah

Anonymous said...

pah...aku puji tahap kesabaran ko.... :p and yani, how cud u not knocking any senses that pah is schooling? :p

Anonymous said...

i like this part!....hehheheh

sha: ko dah kena dadah ke
yani: eiiii....x paham lar pahhh..
yani: nyampah...
sha: aku tau ko buat2 biol sbb ko nak balik esok kan