Nov 4, 2007

the bag.....

all this while my bags have always been either black or darkbrown...senang nak suits with everything (i think i got one lime green). but anyway, the other day masa jenjalan kat eastgarden...ternampak this one bag that caught my eye from that very moment. terus masuk kedai tuh...tgk rege...gulppp!! this bag takdak brand yg susah nak sebut or even nak eja (read: to whom it may concern). thank god hubby dearie you got me as your wifey coz seriously until now i havent got any terrible crush on those kind of branded bag....especially yg rege ribu raban tuh. not my type yet (read: future???).

but anyway, yesterday the plan to go to DFO terbengkalai....we woke up late so malas plus stomache meragam. so petang2 sket after i had my beautifoolll nap....we went out to eastgarden. and i got myself the bag....maukakakkaka. w'pun tetiba rasa beg tu mcm terbesar setelah diulang suara oleh hubby dearie....anyway...this is it....tak sangka me becoming floral2 gituk

amacam? ranggi tak? seswai kan dgn i yg muda remaja ni....ahahaha

lepas ni nak cari stripey2 plak kat DFO (kenyit mata kat hazel). by the way, kat sini mmg trend yer org pakai bag mcm ni...so i'm following the trend...bukan outdated (read: yani)

1 comments:

Anonymous said...

pah...worth every penny...i suka floweryyyyy....n btw, i kan retro....bunga2 is my thing..yeah yeaaahhhh...