May 10, 2009

wuteva

saya sudah pakai braces semula doctor kata ada balance lg setahun setengah plus minus kalau saya tak pi sydney dulu sure dah cantik gigi saya takper lah yg penting gigi kapak saya dah separallel dgn batang hidung saya ;D esok pagi saya ada miting di putrajaya..best sbb dpt bangun lebih lambat dr biasa boring sbb i hate meetings petang pulak ada rehearsal kat mecc....arghhh boring starting tuesday....away from the office for almost two weeks...wohooooooooooooo last friday saya sgt bengang dgn si penglipur lara...arghhh bodoh la kau berhati2 dgn penglipur lara...pembawa cerita terkemuka di alaf baru saya takdak gambar nak letak sbb kehidupan saya tidak stabil buat masa ini i need my life back!!!

less is more....sakit gigi!!!

2 comments:

Hazelsyd said...

hey gurl,

cool down, chill out...skrg nih dok mana nih? umah yr sis ka or yr house already?

Maryam A. Razak. said...

this is scary. remind me to never get on your bad side.