Dec 12, 2008

the progress....

from one corner....


to another corner
8 + 1 yg belum diisi adalah corelle semata2. all my corelle (plus another 2 person) are loose pieces so go figure berapa byk pieces ada dlm 9 kotak ni. i layer each pieces with small cardboard + butcher paper + bubble wrap then bawah atas kiri kanan letak ngan baju, winter jacket etc etc. selamatkan lah harta benda ni semua....its not abt the money value but more on the effort, the excitement masa beli plus ni barang orang woo!!


bende putih ni tak tau lah apa nama dia....i got two big boxes full of it from kedai cik noriah binti take plus mr. evil bawak balik berkotak2 lagi. bagus utk mengisi ruang2 kosong. tgk kat kennards takdak plak jual. kat store peters smalam lalu berplastic2 penuh bende ni....i wish i can have at least one or two bags more. biar lebih jgn kurang....

skang ni we got another prob....kotak MACAM tak cukup. at least another 2 or 3 jumbo size ok kot. leceh nyer nak gi beli. we arrived sydney in 2007 with only two big bags and and one hand carry bag....

tongue twister: A box of biscuits, a batch of mixed biscuits

2 comments:

Anonymous said...

mak aii.. banyaknya barang...
aku dulu 2 kotak pun penat (mengemas dan juga membayar kos penghantaran), tambah la hang...
tapi aku tau sebab apa jadi macam ni: sebab hang ikut prinsip
biar menyesal beli dari menyesal tak beli ... kan kan kan? heheh

p/s: aku menanti dgn sabar ministry manakah ittew...

ummi of triplet said...

kos penghantaran tu yg buat aku lemah lutut tuh

p/s: aku pun menanti dgn sabar samada yg tertulis itu sama spt yg diberitahu