Dec 10, 2007

terkenang semasa dulu...

-gambar cilok from mekja-

tu diaa...muka2 semangat nak pi amik degree kat uk (kononnyer lah)

standing L to R: amrul, aishah, aida, suzi, kak yan, mek ja, syida, aboo, aiza, fid and blong
sitting L to R: john, apez, cikun, puan erk..apa erk, iza, cheeky DOT and epit

those were the days. i remember dolu2 me and aboo kaki ngacau si john and he would always shout at us "Ya allah....Jauh kan aku dari syaitan yg direjam!!!". and aboo fav quest would:
aboo: kenapa ko pakai lipstick
anybody: sbb nak bagi cantik
aboo: so skang ko rasa ko cantik erk

tu dia muka2 yg tak dpt fly ke UK because of the 98 recession. except for shida coz she's a high flyer and iza is a petronas scholar. but there are few of us yg dpt buat master ke UK after that. and that cikun..he is actually my classmate for like 4 years masa kat primary KGV and we meet again kat PPP...small world heh

wateva it is kebarung polka dot merah i RAWKSSS!!!! owh...dulu saya tak suka baju kurung bunga2...kalau ada pun the bunga must be kecik2.

5 comments:

Anonymous said...

midah,

kau tertinggal nama si aida salfaraz b4 si suzi...puan tu nama dia puan jamaliah said...

hahahaha, aku baru teringat kita kacau si john dulu tu..

* skang aku pon pakai lipstick, so kira aku dah rasa cantik la.. hahhahahah...

:) aboo
(kalau la masa boleh diulang....)

ummi of triplet said...

opocot...
ko baca erk blog aku...wopssss

ko ingatkan mcm mana john jerit kat kiter dgn gaya muka dia bila kiter usik dia...i really like that moment

by the way aboo...sila rajin2 kan diri register dlm facebook yer..ada group a level 14 aida create

Anonymous said...

hohoh...kalu xerk caption sampai esok pg ler haku carik muka u cheeky...owh..mmg slim nampaknya di zmn polka dot ituh....

ummi of triplet said...

yani...
bila nak balik sri lanka?

Anonymous said...

u sure keh i nak blk sana blk? i nak migrate je larr terus kat msia...erkkkk....