Dec 20, 2005

Romah Ku Syurga Ku

by now i'm sure everyone of u dah tau pasal banjir buruk kat AS. how buruk is buruk...well...sangat buruk....even my house yg dok sebelah main road pun naik air sampai betis. to make matter worse, my parents kat kl. after receiving a call frm my cousin, last nite around 8.30pm terus balik kedah. nasib baik my bro boleh jadi supir. and nasib baik jugak lil kelly kena stay behind becoz according to my mum air sangat deras kat main road. they reach AS around 2.45 am and have to park their car at I*tana A*ak B*kit and walk all the way sampai umah. imagine my parents age over 60 have to walk almost 1km at that hr...sedih sangat!!!! sampai umah as expected...air naik sampai dining hall....lg sikit lg nak sampai living hall. letrik ngan water supply mmg zero!! im planning to go back to AS this weekend....tp at the current condition of the hse umi tak bagi. tgk lah dis friday after balik KK......sedeynyerrr

3 comments:

Anonymous said...

cheeky,
aku pon nak balik kampung minggu ni.
so far, umah aku tak kena banjir lagi.
tapi aku dok risau tang highway sg. petani.. situkan selalu banjir...

wish me OK! and to u,
samat g KK!

( oh! aku suka benda2 yang ryhmes ni =) )

kaezrin said...

oh hope everythng will be ok with the situation in AS...

Unknown said...

aku pun tak tau la camana nasib majlis tandang kat kedah bulan satu ni...ish ish ishhhhh