Oct 28, 2007

my dearest darling.....

thats everybody showing off their duit raya. my father mcm dah makin kurus. yes...after that major operation he has become a very totally diff person. how i wish he would get back the weigh before the tumor attack.

eh...apa kat belakang tuh....mcm kenal jer....my dearest darling MAFSO laaaa....waaa berkilat2 yerr....my father took great care of him....bende alah merah yg lama tersimpan dlm bonet pun dah elok jer bertampal......hahhahah

the raya open hse yesterday was great....the ketupat pulut...sate....kuah kacang rendang...lots of kuih muih and keks etc etc. too bad i tak sempat rasa laksa....sempat pau bebudak ni punyer jer. i started to feel 'perit tekak' masa kat umah kak ati lg. by the time balik umah after returning our rented car terus flat...kepala rasa berat...pingsan tas katil. woke up around 7 plus plus dah rasa temperature naik. adeih...panadol plak takdak. kedai dah tutup. nak gi beli kat mana pun tak tau. I miss dearest MAFSO and MR. V. what to do? so there i was lying helplessly on my bed thinking whether we can make it or not for my long awaited fruit-salad-yogurt-icecream 2morrow...hahhaha....dlm demam2 tuh sempat lg pikir nak makan eskrem

0 comments: